Tudományos szerelem



Bálint napjának délutánja és estje számos szerelmespárt vonzott a Csodák Palotájába. A piros karszalagok sokasága jelezte, a tavalyi évnél is többen voksoltak ránk, mint ideális randi helyszínre. 

A Valentin-napi szerelmes-páros játékútvonal, a három-három pár részvételével zajló többfordulós kvízjáték és az élményvetítés kellemes pillanatokat szerzett látogatóinknak. A tudományos játszótér fáradalmait a Csopa Caféban pihenhették ki vendégeink, egy forró ital mellett. A nagy érdeklődésre való tekintettel két rendhagyó pajzán kísérleteket felvonultató Öveges termi előadásra is sor került. A jó hangulatú program keretében meghosszabbított nyitva tartással, egészen este tízig vártuk a tudományra éhező fiatalokat és idősebbeket.
A záróra tájékán egyre több piros, héliumos, szív alakú lufival hazafelé sétáló párral találkozhattunk a Csodák Palotája környékén.

A 2016-os Valentin-nap hangulatát idézze néhány látogatói vélemény:

„A férjem szervezte a Valentin-napi programot. Nézelődött az Interneten, hol mivel várják a látogatókat, és ezt találta a legjobbnak. Még sosem jártam a Csodák Palotájában, ezért is örültem a választásának. Jól éreztük magunkat, kiemelném a küldetéses játékot, a Valentin-napi kvízt és a 4D-és vetítést. Szívesen ajánlanám másoknak is ezt a programot.” K. Anikó

„A barátom szervezte a randinkat, a Csodák Palotája weboldalán találkozott a rendezvénnyel. Mindent nagyon érdekesnek találtunk. A legjobban a felemás tükör tetszett, a tükörcsíkok között egy idő után tényleg elkezdtünk egymásra hasonlítani. A programot elsősorban olyan pároknak ajánlom, akik már jól ismerik egymást, ez megkönnyítheti néhány feladat végrehajtását.” Sz. Luca

„A programot én szerveztem, a világhálón böngészve véletlenül akadtam rá, és a páromnak is megtetszett. A régi helyén jártam már a Csopában, de kíváncsi voltam erre is. Nagyon tetszett, leginkább a páros vetélkedő, illetve az Öveges termi bemutató. Csak ajánlani tudjuk másoknak!” S. Brigitta

Köszönjük minden párnak, akik bennünket választottak! Különleges programjainkért érdemes időről-időre felkeresni a www.csopa.hu címen elérhető weboldalunkat.

http://www.csopa.hu/hirek/item/267-nonapi-ajandek-csopa-randi

Megjegyzések