Pán Péter, STOP! blog: CSOPA egy csoda!


Kiss Csaba előadónk... (forrás: a blog)
A Pán Péter, STOP! blog programajánlójában olvastuk az alábbi sorokat: 

"Nagyon tetszett, hogy szinte mindent kipróbálhattam, megtapogathattam, ha kellett a táblákon is elolvashattam a tudományos magyarázatokat... A legizgalmasabb - még a 9D mozitól is, pedig ott az illatokat is érezni lehetett - az Öveges teremben az élő fizikaóra volt. Én még nem tanulok fizikát, ezért nagyon érdekelt milyen lehet. Egy bácsi, aki nagyon komolynak tűnt, hiszen tudós volt, mutatott be ott sok kísérletet. Aztán rájöttem, hogy azért komoly, mert ezek nem gyerekjáték kísérletek, de mégis nagyon viccesen mutatta be ezeket a száraz jéggel, a nitrogénnel, héliummal. Biztos, hogy egy életre nem felejtem el, hogy miért nem tanácsos nitrogént inni. Jó lenne az osztállyal is eljönne, s megnézni újra és kipróbálni a nyolcszemélyes csocsót és a foci-billiárdot vagy a tükörszobát." - sorolta élményeit egy általános iskolás fiú, amikor a kabátokat vettük ki a ruhatárnál